Poszukujemy osoby energicznej, samodzielnej, dobrze zorganizowanej, o zdolnościach analitycznych i komunikacyjnych. Zwracamy uwagę na własną inicjatywę i wysoką kulturę pracy. Planowanie oraz koordynacja robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną.
Zakres obowiązków:
-
-
- Koordynacja, rozliczanie pracowników oraz kontrola firm podwykonawczych
- Nadzór nad przestrzeganiem procedur, norm i przepisów PHP i PPOŻ,
- Współpraca z kierownikiem projektu oraz zarządem firmy
- Współpraca z architektami
- Tworzenie budżetów i harmonogramu prac oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,
- Prowadzenie przetargów i wybór firm podwykonawczych,
- Odbiory prac oraz przygotowywanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego,
- Odbiory budynków przez Straż Pożarną, Sanepid i PINB
-
Wymagania:
-
-
- Doświadczenie w branży oraz posiadanie uprawnień budowlanych są warunkiem koniecznym
- Wymagana znajomość programów AutoCAD oraz pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook).
- Mile widziane doświadczenie w pracy z programem kosztorysowym Norma
- Silne umiejętności przywódcze, poparte doświadczeniem w skutecznym zarządzaniu projektami
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Umiejętnością efektywnej pracy w dynamicznym środowisku
-
Oferujemy:
-
-
- Stabilne zatrudnienie
- umowa o pracę lub kontrakt B2
-