Poszukujemy osoby energicznej, samodzielnej, dobrze zorganizowanej, o zdolnościach analitycznych i komunikacyjnych. Zwracamy uwagę na własną inicjatywę i wysoką kulturę pracy. Wspieranie planowania oraz koordynacji robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną.
Zakres obowiązków:
-
-
- Wsparcie Kierownika budowy przy realizacji projektów od strony przygotowania i realizacji zgodnie z wymaganiami Klienta
- Zamówienia materiałów, przedmiary i obmiary robót
- Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej
- Przygotowywanie ofert, umów oraz innych dokumentów biurowych
- Przyjmowanie i realizowanie zamówień
- Współpraca z kontrahentami krajowymi drogą mailową i telefoniczną
- Nadzór nad prawidłową dokumentacją biurową
- Wstępna księgowość, opisywanie faktur, przekazywania do biura księgowego, dokonywani płatności
- Obsługa bieżącej pracy biura
- Zarządzanie flotą pojazdów
-
Wymagania:
-
-
- Biegłej obsługi komputera – pakiet Office (Excel, Word, Outlook)
- Umiejętności czytania rysunku technicznego
- Komunikatywności, dyspozycyjności, zaangażowania, samodzielności
- Umiejętności zarządzania własnym czasem
- Odporności na stres, presje czasu
-
Oferujemy:
-
-
- Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Szkolenia
-